درخت تلنت کلاس Warrior در مقایسه با بسیاری از درختهای تلنت دیگر نسبتاً منحصربهفرد به نظر میرسد، زیرا مقدار زیادی دمج ارائه میدهد، نه فقط ابزارهای کاربردی. مسیریابی در درخت کلاس مقدار مناسبی از پوینتهای آزاد را فراهم میکند که میتوانید برای انتخاب تلنتهای کاربردی یا مخصوص زندهماندن، هنگام حرکت به سمت پایین درخت از آنها استفاده کنید.
برخی از تلنتهای مهم و قابلتوجه که همیشه ارزش گرفتن دارند شامل موارد زیر هستند:
Defensive Stance
War Machine
Rallying Cry
Leeching Strikes
Heroic Leap
Crushing Force
Reinforced Plates
Barbaric Training
Double Time
Armored to the Teeth
Wild Strikes
Two-Handed Weapon Specialization
Avatar
تلنتهای بالا بهتنهایی شما را تا انتهای درخت نخواهند رساند، اما تلنتهایی هستند که همیشه ارزش گرفتن دارند. همچنین چند تلنت اختیاری قوی وجود دارد که میتوانند بیلد شما را کاملتر کنند. تنها تلنتی که در حال حاضر تقریباً هیچ کاربردی برای Arms ندارد، Crackling Thunder است که دقیقاً زیر Thunder Clap قرار دارد. در میتیک پلاس، میتواند ارزشش را داشته باشد، اگر گروه شما ابیلیتیهای AoE slow را بهراحتی فراهم نمیکند و تانک احساس کند که به آن برای Kite کردن نیاز دارد. با این حال، این یک مورد کاملاً خاص است.
درخت کلاس Warrior تغییرات کوچکی در The War Within داشته است و بزرگترین تغییر، مکان جدید تلنت Shockwave است. این تلنت که قبلاً یک گره نهایی یا به اصطلاح Capstone بود، اکنون در بخشهای بالاتر درخت قرار گرفته است و باعث شده بهراحتی قابل انتخاب باشد، چه مورد نیاز باشد چه نه.
برخی از تلنتهای درخت کلاس تغییر کرده یا بهطور کامل حذف شدهاند. مهمترین تغییرات شامل موارد زیر هستند:
- Frothing Berserker دیگر شامل بازگردانی Rage برای Execute در Arms نیست.
- Furious Blows (افزایش ۵٪ Attack Speed حذف شده است).
- Blood and Thunder (حذف شده است. اکنون Thunder Clap بهطور پایه Rend را روی ۵ هدف اعمال میکند، مشروط به اینکه Rend را تلنت کرده باشید).
- Warlord’s Torment دیگر هنگام استفاده از Colossus Smash، Recklessness نمیدهد و فقط وقتی Avatar فعال باشد، Recklessness داده میشود.
- Blademaster’s Torment دیگر دارای تعامل بین Bladestorm/ Avatar نیست. بهجای آن، هنگام استفاده از Avatar، ۸ ثانیه Sweeping Strikes داده میشود. علاوه بر این، در طول Avatar، کولدان Cleave ۱.۵ ثانیه کاهش میيابد.
- Thunderous Words دیگر همیشه دمج Bleed را ۱۵٪ افزایش نمیدهد. درعوض، دمج Bleed را برای اهدافی که تحت تأثیر Thunderous Roar قرار دارند، ۳۰٪ افزایش میدهد.
- Champion’s Might دیگر نیازی به این ندارد که بازیکن داخل شعاع Spear بایستد تا بونوس کریتیکال دمج را دریافت کند. درعوض، Champion’s Spear اکنون یک دیباف را روی تمام اهدافی که برخورد کند، اعمال میکند که ۳۵٪ دمج کریتیکال دریافتشده را افزایش میدهد.
چند تغییر جزئی دیگر نیز در درخت تلنت کلاس خارج از تغییرات ذکرشده بالا اعمال شدهاند و ظاهر کلی درخت کلاس نسبت به نسخه Dragonflight کمی متفاوت به نظر میرسد.