مشابه درخت کلاس Warlock، مسیرهای بیلد در درخت تلنتهای Destruction نیز برای تمامی بیلدها بسیار شبیه هستند. تلنتهایی که انتخاب میشوند، به این دلیل هستند که بیشترین مقدار دمج را در تمامی سناریوها فراهم میکنند، اما همانطور که قبلاً گفته شد، چندین تغییر ممکن در برخی تلنتها وجود دارد؛ به عنوان مثال Soulfire در میتیک پلاس برداشته نمیشود و Mastery of Demonfire در محیط رِید استفاده نمیشود.
برخی از تغییرات ممکن در بیلدها که در اینجا ذکر نشدهاند شامل Internal Combustion به جای Reverse Entropy میشود. اگرچه Internal Combustion خروجی DPS کمی بالاتری نسبت به Reverse Entropy در تکهدفی فراهم میکند، اما در بیلدهای پیشنهادی از این تلنت استفاده نشده است. دلیل این تصمیم این است که این تلنت باعث یک چرخهی گیمپلی بسیار تنبیهکننده میشود که افت شدید منابع را در پی دارد، و بهطور کلی Internal Combustion باعث ایجاد یک سبک بازی چالشبرانگیزتر برای یک افزایش جزئی در DPS نسبت به Reverse Entropy میشود.
Fire and Brimstone در بیلد میتیک پلاس انتخاب میشود، اما این پوینت نسبتاً ضعیف است، بنابراین اگر متوجه شدید که در دانجنهایی که بازی میکنید تعداد هدفها در Pullها کم است، توصیه میشود که Fire and Brimstone را به Explosive Potential تغییر دهید، زیرا این تغییر به شما کمک میکند Roaring Blaze را روی هدف اصلی Pullها بهتر حفظ کنید.
با توجه به بافهای بزرگ روی Shadowburn در آخرین نسخهی بتا، اکنون این ابیلیتی بهعنوان مصرفکنندهی پیشفرض در سناریوهای تکهدفی و Cleave استفاده میشود. این تغییر باعث میشود که Destruction Warlock ابیلیتیهای کَست آنی بیشتری داشته باشد و در نتیجه، خروجی DPS بالاتری فراهم کند، بهویژه در شرایطی که نیاز به حرکت زیاد در طول مبارزات رِید وجود دارد.