درخت تلنت کلاس Warrior در مقایسه با بسیاری از درختهای تلنت دیگر، نسبتاً منحصربهفرد است، زیرا مقدار زیادی دمج ارائه میدهد، برخلاف درختهایی که تقریباً بهطور کامل روی تلنتهای کاربردی تمرکز دارند. مسیریابی در درخت عمومی، مقدار مناسبی پوینت آزاد را ارائه میدهد تا تلنتهای کاربردی یا مخصوص زندهماندن که مد نظر دارید را انتخاب کنید.
برخی تلنتهای مهم که همیشه ارزش گرفتن دارند:
- War Machine
- Rallying Cry
- Leeching Strikes
- Heroic Leap
- Second Wind
- Reinforced Plates
- Double Time
- Armored to the Teeth
- Wild Strikes
- Dual Wield Specialization
- Avatar
تلنتهای بالا بهتنهایی به شما اجازه نمیدهند که به انتهای درخت تلنت برسید، اما تقریباً همیشه ارزش گرفتن را دارند، به محض اینکه به آنها دسترسی پیدا کنید.
نکته: Thunder Clap و گره انتخابی بعد از آن، تحت هیچ شرایطی توسط Fury انتخاب نخواهد شد. خرج کردن Rage برای هر چیزی که Rampage نیست، باعث ایجاد یک سبک بازی نامطلوب میشود. همچنین، Fury به Rend برای فعالسازی Blood and Thunder دسترسی ندارد.
تغییرات بزرگی در درخت تلنت Warrior برای The War Within ایجاد نشده است. مهمترین تغییر، جابجایی Shockwave است. قرار گرفتن این تلنت در بخش بالایی درخت تلنت، گرفتن آن را بسیار آسان کرده و یک ابیلیتی کاربردی بیشتر برای Warrior فراهم میکند، بهویژه برای میتیک پلاس، اگرچه در برخی مبارزات رِید نیز کاربرد خواهد داشت.