site logoلایت‌مون

Fury Warrior

راهنمای Fury Warrior برای اکسپنشن The War Within سیزن ۲
پچ ۱۱.۱
Authorهومن
تاریخ انتشار:۶ خرداد ۱۴۰۴

تلنت بیلد‌ها

بیلددرخت هیروکد ایمپورت
Single Target RaidSlayer
Multitarget RaidSlayer
Main Mythic+Mountain Thane
Mythic+Slayer
Delves/Open WorldMountain Thane

تلنت‌های کلاس

درخت تلنت کلاس Warrior در مقایسه با بسیاری از درخت‌های تلنت دیگر، نسبتاً منحصربه‌فرد است، زیرا مقدار زیادی دمج ارائه می‌دهد، برخلاف درخت‌هایی که تقریباً به‌طور کامل روی تلنت‌های کاربردی تمرکز دارند. مسیر‌یابی در درخت عمومی، مقدار مناسبی پوینت آزاد را ارائه می‌دهد تا تلنت‌های کاربردی یا مخصوص زنده‌ماندن که مد نظر دارید را انتخاب کنید.

برخی تلنت‌های مهم که همیشه ارزش گرفتن دارند:

  • War Machine
  • Rallying Cry
  • Leeching Strikes
  • Heroic Leap
  • Second Wind
  • Reinforced Plates
  • Double Time
  • Armored to the Teeth
  • Wild Strikes
  • Dual Wield Specialization
  • Avatar

تلنت‌های بالا به‌تنهایی به شما اجازه نمی‌دهند که به انتهای درخت تلنت برسید، اما تقریباً همیشه ارزش گرفتن را دارند، به محض اینکه به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

نکته: Thunder Clap و گره انتخابی بعد از آن، تحت هیچ شرایطی توسط Fury انتخاب نخواهد شد. خرج کردن Rage برای هر چیزی که Rampage نیست، باعث ایجاد یک سبک بازی نامطلوب می‌شود. همچنین، Fury به Rend برای فعال‌سازی Blood and Thunder دسترسی ندارد.

تغییرات بزرگی در درخت تلنت Warrior برای The War Within ایجاد نشده است. مهم‌ترین تغییر، جابجایی Shockwave است. قرار گرفتن این تلنت در بخش بالایی درخت تلنت، گرفتن آن را بسیار آسان کرده و یک ابیلیتی کاربردی بیشتر برای Warrior فراهم می‌کند، به‌ویژه برای میتیک پلاس، اگرچه در برخی مبارزات رِید نیز کاربرد خواهد داشت.

تلنت‌های اسپک

مشابه درخت تلنت کلاس Warrior، درخت اسپک Fury نیز تغییرات زیادی دریافت نکرده است. اولین تغییر مهم، حذف دو تلنت بدون جایگزین است که این دو Frenzied Flurry و Raging Armaments هستند. حذف Raging Armaments باعث می‌شود Raging Blow حداکثر ۲ استک داشته باشد، در حالی که قبلاً امکان رسیدن به ۳ استک وجود داشت، هرچند این تلنت هیچ‌وقت ارزش گرفتن نداشت.

Frenzied Flurry اکنون با Single-Minded Fury ادغام شده است، به این معنی که بازیکنانی که می‌خواهند با دو سلاح تک‌دستی بازی کنند، فقط نیاز به خرج کردن ۱ پوینت تلنت دارند به جای ۲ پوینت.

تغییر مهم دیگر، بازگشت Bladestorm به درخت Fury در یک گره انتخابی همراه با Ravager است. این نسخه از Bladestorm دقیقاً مشابه نسخه Shadowlands است. مدت زمان پایه آن کوتاه‌تر از نسخه Arms است، سلاح off-hand نیز در آن مؤثر است و از Haste به‌شدت بهره می‌برد.

در نهایت، نسخه جدیدی از Enrage به نام Powerful Enrage در The War Within اضافه شده است. Improved Enrage قبلی اکنون Frenzied Enrage نامیده می‌شود، اما عملکرد آن بدون تغییر باقی مانده است و همچنان در طول Enrage مقدار زیادی Haste می‌دهد.

Powerful Enrage در طول Enrage مقدار ۱۵٪ دمج اضافه می‌دهد که مستقل از Fury Mastery است، اما Haste را حذف می‌کند. این تغییر به‌عنوان یک گزینه جایگزین برای بازیکنانی اضافه شده است که می‌خواهند Fury بازی کنند اما نمی‌خواهند با APM (عمل در دقیقه) بالا که معمولاً همراه این اسپک بوده، درگیر شوند.

هیرو تلنت‌ها

هیرو تلنت‌ها یک یک فیچر جدید هستند که در The War Within معرفی شدند و Fury Warrior دو هیروتلنت با نام‌های Mountain Thane و Slayer دارد.

Slayer

طراحی این هیروتلنت در ابتدا بیشتر مناسب کسانی بود که از Execute لذت می‌بردند، اما اکنون بیشتر روی استفاده از Bladestorm و همچنین برخی باف‌های Execute متمرکز شده است.

این مسیر انتخابی بهتر از یک طراحی صرفاً متمرکز بر Execute است، زیرا استفاده بیش از حد از Execute باعث کاهش اهمیت فاز Execute می‌شود. همچنین، قرار دادن مقدار زیادی از دمج در فاز Execute ممکن است باعث شود تمام لحظات قبل از آن بی‌اهمیت و خسته‌کننده به نظر برسند. در حال حاضر، Slayer یک هیرو تلنت بسیار قوی برای Fury محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که بهترین گزینه برای تمام محتوای PvE باشد.

Mountain Thane

Mountain Thane یک هیرو تلنت نسبتاً پیچیده است. این درخت تلنت، Thunder Clap را تغییر داده و آن را برای Fury Warrior قابل استفاده و بسیار قوی می‌کند. در AoE،‏ Thunder Clap از تمام تلنت‌هایی که Whirlwind را تقویت می‌کنند بهره می‌برد و عملاً Whirlwind را به‌طور کامل از روتیشن حذف می‌کند.

Thunder Clap در تمام شرایط، دمج بالاتری نسبت به Whirlwind دارد. همچنین، با پروک‌های خاصی، Thunder Clap به Thunder Blast تبدیل می‌شود که یک ابیلیتی با دمج از نوع Physical و Nature است و عملکردی کاملاً مشابه Thunder Clap دارد.

درحالی‌که به نظر می‌رسد که Mountain Thane کمی ضعیف‌تر از Slayer باشد، اما همچنان یک هیروتلنت بسیار سرگرم‌کننده است. وجود پروک‌های متعدد برای رصد کردن، باعث می‌شود این اسپک پویا باشد و برای بسیاری از بازیکنان لذت‌بخش به نظر برسد.

برو به جمع‌آوری گیِر
site logoلایت‌مون
© 2025 Lightmoon, All rights reserved