site logoلایت‌مون

Outlaw Rogue

راهنمای Outlaw Rogue برای اکسپنشن The War Within سیزن ۲
پچ ۱۱.۱
Authorهومن
تاریخ انتشار:۱ خرداد ۱۴۰۴

تلنت بیلد‌ها

بیلددرخت هیروکد ایمپورت
Mythic+ HOTrickster
Mythic+ KiR Trickster
Raid ST Trickster
Raid CleaveTrickster
DelvesFatebound

تلنت‌های کلاس

بیلد KiR و بیلد HO برای Outlaw شامل تلنت‌های ارزشمند و مشترک زیادی هستند. مهم‌ترین آن‌ها Crackshot است که به ما اجازه می‌دهد Between the Eyes را بدون کولدان در طول Subterfuge کست کنیم، که باعث می‌شود Without a Trace و Ace Up Your Sleeves به تلنت‌های ضروری تبدیل شوند. یکی دیگر از تلنت‌های ارزشمند مرتبط با Stealth، تلنت Underhanded Upper Hand است که باعث می‌شود Adrenaline Rush در طول Stealth یا Subterfuge مدت‌زمان خود را از دست ندهد. آخرین تلنت مهم در این بخش Fan the Hammer است که پروک‌های Opportunity را از تولید ۲ کومبو پوینت به ۴ کومبو پوینت ارتقا می‌دهد.

دو بیلد مختلف بر اساس دو گره تلنت نهایی، یعنی Hidden Opportunity و Keep It Rolling ساخته شده‌اند. Hidden Opportunity همچنین اجازه می‌دهد که Ambush باعث پروک Opportunity شود. این تلنت با یک تلنت دیگر، یعنی Audacity، بسیار خوب کار می‌کند، زیرا Audacity باعث می‌شود که پروک‌های Opportunity به شما اجازه دهند Ambush را خارج از Stealth کست کنید. از طرف دیگر، Keep It Rolling به شما این امکان را می‌دهد که بونوس‌های فعال Roll the Bones را به مدت ۳۰ ثانیه تمدید کنید، که سینرجی بالایی با Loaded Dice و Count the Odds دارد.

تلنت‌های اسپک

  • ‍Hidden Opportunity: باعث می‌شود بخواهید در بازه‌ی ‍Subterfuge از ‍Ambush استفاده کنید. ‍Ambush باعث فعال شدن ‍Opportunity در خارج از پنجره‌های Stealth می‌شود که در ادامه ‍Audacity را فعال می‌کند.
  • ‍Crackshot: تلنتی که همه‌ی اسپک‌ها از آن استفاده می‌کنند و محور اصلی بیلدهاست. باعث می‌شود ‍Between the Eyes هنگام استفاده از Stealth هیچ کولدانی نداشته باشد و به همین دلیل سینرجی خوبی با ‍Subterfuge دارد. همچنین، به‌طور خودکار ‍Dispatch را همراه با ‍Between the Eyes استفاده می‌کند.
  • ‍Underhanded Upper Hand: عمدتاً برای افزایش مدت زمان ‍Adrenaline Rush با استفاده از ‍Vanish به کار می‌رود.
  • ‍Deft Maneuvers: با داشتن این تلنت، از ‍Blade Flurry به‌عنوان ابیلیتی تولیدکننده روی ۵ هدف یا بیشتر استفاده می‌شود.
  • ‍Dancing Steel: سقف تعداد اهداف شما را افزایش می‌دهد که یک مشکل اساسی برای این اسپک محسوب می‌شود.
  • ‍Keep it Rolling: این تلنت به شما اجازه می‌دهد بافرهای خود را تا ۳۰ ثانیه تمدید کرده و باعث می‌شود با ‍Roll the Bones بعدی خود، دیگر نتوانید آن‌ها را reroll کنید.

هیرو تلنت‌ها

در مورد تلنت‌های هیرو برای Rogue، نکته زیادی برای گفتن وجود ندارد. هیروتلنت Trickster برای این اسپک به‌خوبی تیون نشده، پر از باگ است و گیم‌پلی آن به‌دلیل داشتن کولدان گلوبال طولانی برای Coup de Grace بسیار دست‌وپاگیر است. همچنین شما را مجبور می‌کند که Killing Spree را به‌عنوان تلنت انتخاب کنید، که در محتوای سطح بالا عملاً یک خودکشی محسوب می‌شود.

این موضوع باعث می‌شود Fatebound تنها گزینه‌ی مناسب باشد، که تقریباً یک درخت تلنت کاملاً پسیو است. مفهوم اصلی این هیرو تلنت این است که هر بار که ۵ یا بیشتر کومبو پوینت را روی یک finisher مصرف کنید، یک سکه پرتاب می‌شود. اگر سکه روی Heads بیفتد، دمج بیشتری به هدف وارد می‌کند، در حالی که اگر روی Tails بیفتد، دمج Cosmic به هدف اعمال می‌شود. هرچقدر که نتیجه‌ی سکه به‌صورت متوالی یکسان باشد، افکت بافی که ارائه می‌دهد، تقویت می‌شود. گره نهایی این درخت هیروتلنت به شما یک باف ۷٪ Agility می‌دهد، اگر بتوانید ۷ بار متوالی نتیجه‌ی یکسانی داشته باشید. اگر برای بار دوم این حالت را به دست بیاورید، دمج Cosmic اضافی اعمال خواهد شد.

برخی از تلنت‌ها مانند Mean Streak و Double Jeopardy به شما کمک می‌کنند که نتیجه‌ی یکسانی را بصورت متوالی به‌دست بیاورید، اما هیچ راهی برای بهینه‌سازی گیم‌پلی و فعال‌سازی این افکت به‌صورت پایدار وجود ندارد.

برو به جمع‌آوری گیِر
site logoلایت‌مون
© 2025 Lightmoon, All rights reserved