بلیزارد یادداشتهای توسعه پچ ۱۱.۱ PTR را پست کرد که شامل باف دمج همه تانکها و کلی تیونینگ برای کلاسهاست!
کلاسها
DEATH KNIGHT
Blood
دمج تمام ابلیتیها ۲۰٪ بیشتر شد.
یادداشت توسعهدهندگان: متوجه شدیم دمجی که تانکها وارد میکنند بیش از حد از دمجی که DPSها وارد میکنند عقب است، بنابراین در حال تغییر دمج تمام اسپکهای تانک هستیم تا اختلافشان با اسپکهای DPS کمتر شود.
DEMON HUNTER
دمج The Hunt ۸٪ بیشتر شد.
دمج Sigil of Spite ۸٪ بیشتر شد.
هیرو تلنتها
Aldrachi Reaver
Wounded Quarry بروز شده و حالا باعث میشود دمج فیزیکی شما به هر دشمن همچنین ۲۰٪ از دمجش را به هدفی که Mark کردهاید بصورت Chaos damage وارد کند و بعضی اوقات یک Lesser Soul Fragment بدهد.
یادداشت توسعهدهندگان: بهصورت کلی از افکت جدید Wounded Quarry در پچ ۱۱.۱ راضی هستیم، اما تولید Soul در افکت قبلی نقش مهمی در گیمپلی و مکانیکهای Aldrachi Reaver داشت. بنابراین برای اینکه با گیمپلی مد نظرمان همخوانی داشته باشد، در حال بروزرسانی دمج افکت جدید هستیم تا شانس تولید یک Lesser Soul Fragment را داشته باشد.
مشکل تغییرنکردن دمج Wounded Quarry با بعضی ضریبهای دمج حل شد.
مشکل استفاده چندین باره بعضی ابلیتیها از دمج اضافهی Thrill of the Fight حل شد.
Fel-Scarred
دمج Demonsurge حالا ۱۰٪ کم میشود (۲۰٪ بود).
Flamebound حالا ۵۰٪ به دمج کریتیکال Immolation Aura اضافه میکند (۳۰٪ بود).
Havoc
دمج تمام ابلیتیها ۵٪ بیشتر شد.
دمج Blade Dance ۳۳٪ بیشتر شد (روی Death Sweep تاثیر ندارد).
دمج Immolation Aura ۱۲٪ بیشتر شد.
مشکلی که باعث میشد بونوس Demon Hide بیش از حد روی Immolation Aura، Sigil of Flame، The Hunt، Sigil of Spite و Burning Would اعمال شود، حل شد.
۴ ست Undermine(d) - حالا به ازای هر استک مصرف شده ۲٪ شانس Critical Strike میدهد (۱٪ بود).
Vengeance
دمج تمام ابلیتیها ۲۰٪ بیشتر شد.
یادداشت توسعهدهندگان: متوجه شدیم دمجی که تانکها وارد میکنند بیش از حد از دمجی که DPSها وارد میکنند عقب است، بنابراین در حال تغییر دمج تمام اسپکهای تانک هستیم تا اختلافشان با اسپکهای DPS کمتر شود.
Fel-Scarred
دمج Demonsurge حالا ۱۰٪ کم میشود (۲۰٪ بود).
DRUID
Lycara’s Meditation حالا نیاز دارد که بازیکنها به مدت ۲ ثانیه (که با Haste تغییر میکند) در Cat Form بمانند تا Crit Bonus را حفظ کنند، اگر با Skull Bash و Fluid Form وارد Cat Form شده باشند.
یادداشت توسعهدهندگان: ما نمیخواهیم بازیکنان را برای حفظ بافهای Lycara’s Teachings تشویق به انجام rotation های ناخوشایند کنیم. هدف از این تغییر، از بین بردن انگیزه Resto Druid ها برای کَستکردن Skull Bash بخاطر نداشتن GCD به محض آمادهبودنش بین کَستهای دیگر برای گرفتن باف Cat Form است.
Guardian
دمج تمام ابلیتیها ۲۰٪ بیشتر شد.
یادداشت توسعهدهندگان: متوجه شدیم دمجی که تانکها وارد میکنند بیش از حد از دمجی که DPSها وارد میکنند عقب است، بنابراین در حال تغییر دمج تمام اسپکهای تانک هستیم تا اختلافشان با اسپکهای DPS کمتر شود.
Restoration
Master Shapeshifter حالا ۳۰٪ مانای کمتری از اسپلهای caster form بر میگرداند.
EVOKER
Disintegrate حالا افکت بصری بهتری برای بازیکنان دیگر در رِید و دانجن نشان میدهد.
Augmentation
Rumbling Earth حالا ۳۰٪ از دمج Upheaval را وارد میکند (۵۰٪ بود).
مشکلی که باعث افزایش مدت زمانEbon Might توسط Upheaval رایگان ۲ ست Liberation of Undermine میشد، حل شد.
۲ ست Liberation of Undermine - شانس Trigger شدن ۳۵٪ کمتر شد.
۴ ست Liberation of Undermine - حالا ۵۰٪ شانس Trigger شدن Essence Burst را دارد (۱۰۰٪ بود).
Devastation
دمج تمام اسپلها و ابلیتیها ۴٪ بیشتر شد.
HUNTER
Beast Mastery
Beast Cleave حالا ۸۰٪ موثر است (۹۰٪ بود).
Kill Cleave حالا ۸۰٪ موثر است (۹۰٪ بود).
Call of the Wild حالا به ازای هر پت احضار شده ۲۵٪ از کولدان Barbed Shot و Kill Command کم میکند (۵۰٪ بود).
مشکل Dire Command که به اشتباه به Huntmaster’s Call استک میداد، حل شد.
مشکلی که باعث میشد احضارکردن Pack Leader Bear به Huntmaster's Call استک بدهد حل شد.
Marksmanship
شانس استک Precise Shot از Windrunner Quiver حالا ۱۰۰٪ است (۵۰٪ بود).
کاهش کولدان Rapid Fire توسط Bullet Hell به ۰.۳ ثانیه و Volley به ۰.۵ ثانیه افزایش یافت (۰.۲۵ ثانیه برای هر دو بود).
مشکلات زیادی مربوط به Aspect of the Hydra حل شدند.
دمج Aspect of the Hydra برای هدفهای دوم به ۶۰٪ افزایش یافت (۴۰٪ بود)
Survival
دمج Flanking Strike ۳۰٪ بیشتر شد.
مشکل Frenzy Strikes که دو بار به پت دمج بونوس میداد، حل شد.
دمج Fury of the Eagle ۲۰٪ بیشتر شد.
Fury of the Eagle حالا در مواجهه با بیش از ۸ هدف، دمج کمتری میزند (۵ هدف بود).
Pack Leader
مدت زمان Wildfire Bomb از Fury of the Wyvern به ۵ ثانیه افزایش یافت (۲ ثانیه بود).
MAGE
Frostbolt missile های Mirror Image ها حالا برای بازیکنان حاضر در رِید و دانجن نشان داده نمیشوند.
Arcane
افکت بصری Arcane Echo حالا فقط برای کَستر نمایش داده میشود.
Fire
Frostfire
Excess Frost حالا با مصرف شدنش ۵ ثانیه از کولدان Meteor کم میکند (۳ ثانیه بود).
Isothermic Core حالا Comet Storm را با اثرگذاری ۲۵۰٪ اجرا میکند (۲۰۰٪ بود).
Flash Freezeburn دیگر از Combustion های Sun King’s Blessing یا Time Anomaly Trigger به دست نمیآید.
یادداشت توسعهدهندگان: Flash Freezeburn همراه با Sun King’s Blessing یکی از دلایل اصلی بیش از حد شدن منابع و Procها برای Fire Mageها در این هیرو تلنت بود. برای حفظ تداوم، این افکت را برای Frost Mage ها نیز اصلاح کردیم.
Frost
Water Jet حالا برای بازیکنان حاضر در رِید و دانجن نمایش داده نمیشود.
دمج Blizzard ۱۰٪ کمتر شد.
Frostfire
Flash Freezeburn دیگر از Icy Veins ناشی از Time Anomaly Trigger به دست نمیآید.
یادداشت توسعهدهندگان: Flash Freezeburn همراه با Sun King’s Blessing یکی از دلایل اصلی بیش از حد شدن منابع و Procها برای Fire Mageها در این هیرو تلنت بود. برای حفظ تداوم، این افکت را برای Frost Mage ها نیز اصلاح کردیم.
MONK
Brewmaster
دمج تمام ابلیتیها ۱۵٪ بیشتر شد.
یادداشت توسعهدهندگان: متوجه شدیم دمجی که تانکها وارد میکنند بیش از حد از دمجی که DPSها وارد میکنند عقب است، بنابراین در حال تغییر دمج تمام اسپکهای تانک هستیم تا اختلافشان با اسپکهای DPS کمتر شود.
Mistweaver
Mastery: Gust of Mist حالا ۱۰٪ کمتر هیل میدهد.
Jade Bond حالا ۲۰٪ به هیلینگ Gust of Mist اضافه میکند (۴۰٪ بود).
Rushing Wind Kick حالا ۱۵۰٪ به هیلینگ Renewing Mist اضافه میکند (۱۰۰٪ بود).
Resplendent Mist حالا ۶۰/۱۲۰٪ به هیلینگ Gust of Mist اضافه میکند (۷۵/۱۵۰٪ بود).
Mana Tea حالا ۱۵٪ کمتر مانا برمیگرداند.
PALADIN
Holy
Beacon of Virtue حالا ۴.۵٪ مانای پایه مصرف میکند (۵٪ بود).
Protection
دمج تمام ابلیتیها ۱۵٪ بیشتر شد.
یادداشت توسعهدهندگان: متوجه شدیم دمجی که تانکها وارد میکنند بیش از حد از دمجی که DPSها وارد میکنند عقب است، بنابراین در حال تغییر دمج تمام اسپکهای تانک هستیم تا اختلافشان با اسپکهای DPS کمتر شود.
Retribution
دمج Final Reckoning ۷۵٪ بیشتر شد.
مشکل طولانیتر شدن مدت Divine Hammer بیشتر از حد انتظار، حل شد.
Herald of the Sun
Second Sunrise بروز شده – Divine Storm و Hammer of Wrath حالا ۲۰٪ شانس دارند دوباره با ۵۰٪ اثرگذاری اجرا شوند (۱۵٪ شانس و ۳۰٪ اثرگذاری بود).
دمج Sun’s Avatar ۵۰٪ بیشتر شد.
PRIEST
Discipline
جلوه بصری Atonement’s Heal حالا برای همتیمیها در رِیدها و دانجنها نمایش داده نمیشود.
ROGUE
Outlaw
تمام دمجها ۶٪ بیشتر شدند.
SHAMAN
Elemental
Chain Lightning Overload دیگر برای همتیمیها در رِیدها و دانجنها نمایش داده نمیشود.
Chain Lightning برای همتیمیها در رِیدها و دانجنها حالا جلوه بصری نامحسوستری دارد.
Earthquake Overload دیگر برای همتیمیها در رِیدها و دانجنها نمایش داده نمیشود.
Enhancement
مدت زمان Hot Hands به ۶ ثانیه کاهش یافت (۸ ثانیه بود).
Ashen Catalyst حالا به ازای هر استک ۸٪ به دمج Lava Lash اضافه میکند (۱۲٪ بود).
Chain Lightning حالا به ازای هر هدفی که مورد اصابت قرار گرفته، دمج Crash Lightning بعدی را ۱۰٪ بیشتر میکند (۲۰٪ بود).
Electrostatic Wager حالا به ازای هر استک، دمج Crash Lightning بعدی را ۱۵٪ بیشتر میکند (۱۸٪ بود).
دمج Chain Lightning ۱۵٪ کمتر شد.
دمج Windfury Attack ۱۰٪ کمتر شد.
بونوس ۴ ست Liberation of Undermine - حالا دمج Crash Lightning را روی هدف اصلی ۱۰۰٪ بیشتر میکند (۷۵٪ بود).
Stormbringer
دمج هدف دوم Tempst ۱۵٪ کم شد.
Lightning Rod حالا ۸٪ از دمج spender های Maelstrom Weapon را میزند (۱۰٪ بود).
Totemic
Pulse Capacitor حالا دمج Surging Totem Tremor را ۱۸٪ بیشتر میکند (۲۵٪ بود).
دمج Surging Totem Tremor ۱۰٪ کم شد.
Restoration
Healing Wave حالا ۲.۵٪ مانای پایه مصرف میکند (۳٪ بود).
یادداشت توسعهدهندگان: در حال تنظیم مانای مصرفی Healing Wave هستیم تا نقشش بهعنوان یک هیل با مصرف مانای بهینه تثبیت شود.
WARRIOR
Arms
دمج Mortal Strike ۲۰٪ بیشتر شد.
دمج Overpower ۲۰٪ بیشتر شد.
دمج Execute ۲۰٪ بیشتر شد.
دمج Slam ۲۰٪ بیشتر شد.
دمج Whirlwind ۴۰٪ بیشتر شد.
Colossus
تمام دمج Demolish ۳۰٪ بیشتر شد.
Practiced Strikes دمج Mortal Strike و Cleave را ۲۰٪ بیشتر میکند (۱۵٪ بود).
Arterial Bleed به ازای هر استک Colossal Might دمج Rend و Deep Wounds را ۵٪ بیشتر میکند (۳٪ بود).
Slayer
Opportunist دمج عادی و دمج کریتیال استرایک Overpower بعدی را ۲۵٪ بیشتر میکند (۲۰٪ بود).
Fury
دمج Whirlwind ۳۰٪ بیشتر شد.
دمج Onslaught ۳۰٪ بیشتر شد.
Mountain Thane
دمج Thunder Blast ۲۵٪ بیشتر شد.
Strength of the Mountain دمج Bloodthirst و Rapage را ۲۵٪ بیشتر میکند (۳۰٪ بود).
Protection
دمج تمام ابلیتیها ۲۰٪ بیشتر شد.
یادداشت توسعهدهندگان: متوجه شدیم دمجی که تانکها وارد میکنند بیش از حد از دمجی که DPSها وارد میکنند عقب است، بنابراین در حال تغییر دمج تمام اسپکهای تانک هستیم تا اختلافشان با اسپکهای DPS کمتر شود.
Mountain Thane
دمج Thunder Blast ۱۰٪ بیشتر شد.