تلنتهای ضروری
این تلنتها یا بسیار قدرتمند و مفید در اکثر شرایط هستند یا در مسیری از درخت قرار دارند که باید آنها را برای دسترسی به تلنتهای مهمتر بگیرید، بنابراین همیشه آنها را انتخاب خواهید کرد.
Ironfur – فرم اصلی کاهش دمج فیزیکی.
Improved Barkskin – افزایش مدتزمان Barkskin، که پرکاربردترین کولدان دفاعی شماست.
Killer Instinct – افزایش دمج فیزیکی و آرمور بهصورت پسیو.
Ursoc’s Spirit – افزایش پسیو Stamina هنگام بودن در Bear Form.
Remove Corruption – دیسپل Curse و Poison، موردنیاز برای مسیر درخت.
Nurturing Instinct – افزایش پسیو دمج جادویی و هیل دریافتی.
Thick Hide – کاهش دمج پسیو.
Soothe – حذف تمام افکتهای Enrage از هدف، موردنیاز برای مسیر درخت.
Wild Charge – ابیلیتی حرکتی که بسته به فرم شما متفاوت است (در Bear Form، ابیلیتی Wild Charge فعال میشود). یک گزینه در گره انتخابی با Tiger Dash که در موقعیتهای خاص مفید است، موردنیاز برای مسیر درخت.
Stampeding Roar – کولدان افزایش سرعت حرکت گروهی.
Renewal – هیل شخصی معادل ۳۰٪ هلث که خارج از GCD است.
Aessina's Renewal - گره مشترک با Renewal که بصورت پسیو شما را هیل میکند.
Lycara’s Teachings – افزایش پسیو Versatility در Bear Form و Crit در Cat Form.
Instincts of the Claw – افزایش پسیو دمج Ferocious Bite و Maul.
Lore of the Grove – افزایش پسیو دمج Moonfire.
Oakskin – افزایش ۱۰٪ کاهش دمج هنگام استفاده از Survival Instincts یا Barkskin.
Circle of the Wild/Circle of the Heavens – افزایش پسیو دمج فیزیکی/جادویی.
تلنتهای مفید
تلنتهایی که داشتن آنها در بیشتر شرایط مفید است، اما به دلیل محدودیت در مسیرگیری یا تعداد پوینتها، ممکن است گاهی حذف شوند.
Grievous Wounds – افزایش پسیو دمج Rake، Rip و Thrash.
Feline Swiftness – افزایش پسیو ۱۵٪ سرعت حرکت.
Primal Fury – افزایش پسیو Crit Damage برای Mangle و ایجاد یک مزیت جزئی برای Catweaving.
Natural Recovery – افزایش جزئی هیل دریافتی.
Improved Stampeding Roar – کاهش کولدان Stampeding Roar.
Well-Honed Instincts – Frenzied Regeneration بهصورت خودکار در Low Health فعال میشود.
Perfectly-Honed Instincts – کاهش کولدان Well-Honed Instincts به میزان ۳۰ ثانیه.
Matted Fur – ایجاد یک Absorb Shield کوچک هنگام استفاده از Barkskin یا Survival Instincts.
Heart of the Wild – یک کولدان شخصی که دمج Moonfire، Rake، Rip و Auto Attack را افزایش میدهد.
Symbiotic Relationship – انتقال بخشی از Self-Healing شما به یک بازیکن دیگر بهعنوان Bonus Healing.
Nature’s Vigil – کولدان هیل گروهی که بر اساس میزان Single Target Damage شما هیل میدهد.
تلنتهای موقعیتی
تلنتهایی که در شرایط خاص بسیار مفید هستند، اما در بقیه موارد ارزش کمی دارند.
Rake و Rip – فقط زمانی استفاده میشود که بیلد Druid of the Claw بازی میکنید و قصد استفاده از Weaving را دارید.
Maim – اگر نیاز به یک Stun با کولدان کوتاه باشد و بیلد Druid of the Claw را بازی کنید.
Hibernate – اگر نیاز به CC روی Dragonkin یا Beast باشد.
Tiger Dash – یک ابزار حرکتی مفید در شرایطی که بهطور فعال تانک نمیکنید یا در بیلد Druid of the Claw هستید. گزینهای در گره انتخابی با Wild Charge.
Cyclone – اگر نیاز به CC با مصونیت به دمج باشد، زمانی که بهطور فعال تانک نمیکنید.
Skull Bash – اگر نیاز به Interrupt یا یک ابزار حرکتی اضافی باشد.
Typhoon – اگر نیاز به Knockback در یک مبارزه باشد، برای ایجاد فضای Kite یا بهعنوان یک گزینه اضطراری برای AoE Stop در دانجنها.
Ursol’s Vortex – برای جمعکردن و کند کردن حرکت گروههای بزرگ از مابها مفید است.
Ursine Vigor – میتواند یک تقویت دفاعی کوچک برای Druid of the Claw هنگام Weaving درحالیکه بهطور فعال تانک میکنید باشد.
Lingering Healing – میتواند بهبود جزئی در Self-Healing ایجاد کند، اگر همراه با Dream of Cenarius و Reinvigoration انتخاب شود.
Mass Entanglement – برای نگهداشتن گروههای بزرگی از مابها در CC و دور از مبارزه مفید است.
Incapacitating Roar – در دانجنها و برخی مبارزات باس عالی است، زیرا یک AoE Stop با کولدان کوتاه ارائه میدهد.
Mighty Bash – اگر نیاز به یک stun تکهدفی باشد مفید است، اما در یک گره انتخابی با Incapacitating Roar رقابت میکند، که معمولاً بهتر است و همچنین یک پوینت Capstone هزینه دارد.
Fluid Form – یک تلنت قدرتمند برای Druid of the Claw که باعث صرفهجویی در کولدانهای گلوبال هنگام Weaving میشود.
Lycara’s Meditation – یک بونوس استت مناسب اگر Druid of the Claw بازی میکنید و قصد Weaving دارید.
Innervate – در مبارزات رِید طولانی یا دانجنها که هیلرها فرصت بازیابی مانا ندارند، عالی است.
تلنتهایی که باید از آنها اجتناب کرد
این تلنتها تقریباً هیچ ارزشی ندارند و نباید در هیچ شرایطی انتخاب شوند.
Starfire، Starsurge، Sunfire، Moonkin Form و Starlight Conduit – تلنتهای مرتبط با Balance که هیچ فایدهای برای Guardian ندارند.
Rejuvenation و Wild Growth – تلنتهای مرتبط با اسپک Restoration که برای Guardian بیارزش هستند.
Astral Influence – افزایش Range که روی ابیلیتیهای Melee مانند Thrash و Mangle تأثیر نمیگذارد، بنابراین دلیل کمی برای گرفتن آن وجود دارد.
Gale Winds/Incessant Tempest – یک گره انتخابی که هر دو گزینه آن افزایش جزئی برای تلنت Typhoon ارائه میدهند، که بهخودیخود نیز تلنتی موقعیتی است و ارزش سرمایهگذاری ندارد.
Forestwalk – یک مزیت بسیار جزئی که تنها درصورتیکه Dream of Cenarius را بگیرید و مخصوصاً با این تلنت بازی کنید، کاربردی خواهد بود. در غیر این صورت، هیچ فایدهای ندارد.